09 september, 2015

Jojobino olje


Moja koža je zmešana. Vsaj toliko kot lastnica. Malo je mastna, malo tudi ne. Malo je tudi suha. Odvisno od dne, prehrane, vremena in letnih časov. Je pa res, da kakšnih kroničnih težav nimam.


Poleti sem bila na pedikuri. Ker zadeva traja, je bilo treba načeti debato. Gospo sem spraševala razne neumnosti, čas pa je lepo mineval. Ker je kozmetičarka, je bil spekter širok. Med drugim sem jo vprašala, kakšna naj bi bila vsakodnevna nega obraza. 


Ko mi je razlagala ustrezne jutranje in večerne postopke, sem jo samo zabodeno gledala. V moji omari je za vse omenjene preparatke komaj dovolj prostora, zjutraj pa obrazu namenim dobre 3 minute, tako da procedure odpadejo.


Na "girls only" dopustu smo imele čas na dolgo in široko debatirati o omenjeni problematiki. Prijateljica je na dan potegnila malo stekleničko jojobinega olja in povedala, da je zakon.


Še isti večer sem si po čiščenju obraza, z njim navlažila obraz. In bilo je super. Pred časom sem uporabljala tudi arganovo olje, ki je bilo za moje pojme ćisto premastno. Poleg tega so se mi na obrazu ustvarjali neugledni svaljki. Bljak.


Jojobino pa ni takšno. Narejeno je iz semena drevesa jojoba in v resnici ni olje, temveč vosek. Bil naj bi podoben naravni maščobi kože. Iz izkušnje vem, da se odlično obnese na suhi in mastni koži. 


Sama dober mesec in pol uporabljam 100% olje znamke Mioba. Stane slabih 9€. Dobro se je obnesel v pasji vročini in v zadnjih, hladnejših dneh. Porabi se ga zelo malo, moj dnevni lepotni ritual pa obsega samo umivanje obraza in dve kapljici omenjenega produkta. Aj lajk it. 

5 komentarjev:

  1. Anja9.9.15

    Jaz ga tudi uporabljam. Sem ful zadovoljna z njim. Pa mam res "smotano" kožo. :) Priporočam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav presenetljivo je. Jaz sem mislila, da bom vsa zamaščena, pa je prav kul.

      Izbriši
  2. Kje se to kupi? DM? x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da prav tega v DM-u ni. V kakšnih eko-bio trgovinah. Lahko pa naročiš tu: http://www.lekarnar.com/izdelki/mioba-jojobino-olje

      Izbriši
    2. Jaz sem ga tukaj kupila: https://www.facebook.com/ADRIA-SPA-Slovenija-1415742675410186/timeline/.

      Izbriši